06 dubna, 2024

Básník lomeno pokladní nebo je to obráceně?

poslední dobou
mi každý říká
že jsem se změnila
ale nikdo neřekne
je to dobře
je to špatně

nevím
poslední dobou pořád něco nevím
přijdu si hloupá
stejně jako ta otázka
poslední dobou se na to pořád někdo ptá
"co je nového?"
nic, prostě nic
od rána do noci
občas od noci do rána
jsem pořád v práci
každý mě pro to lituje
já nechápu proč
prostě jsem našla svůj důvod
smysl života

pořád stejné uličky
uklizeno
žádný účet na zemi
stejný koloběh - pořád dokola
příjmy peníze
odevzdej zboží
tak jednoduché to je

občas jsou nějaké proměnné
vrácení, stížnosti, krádeže
věčně něco špatně
a kdo za to může?
no přeci ty/já

Žádné komentáře:

Okomentovat

Básník versus realita

bojím se venku luky, lesy, řeky, strže na papíře znějí krásně skutečnost je však jiná o dost méně poetická drahé vstupné všude lidi každý ko...