10 července, 2023

Noční hlody

oči se mi zavírají
jen stěží se držím na nohou
jsou čtyři ráno
za chvilku vstávám
jdu do práce
asi to vzdám
dneska nespím
už to bude čtvrtý den
kdo ví z kolika
vyčerpaná
přesto vzhůru
bojuji proti vnitřnímu démonu
vrací se z temnoty
nechce mě nechat jít
i když jsem se dotkla světla
tak zněl úkol
už bylo moje
táhne mě však zpátky
nehledí na mé protesty
hra "jsem OK"
začíná tedy nanovo
protichůdné dny a noci
samé úsměvy
když je světlo
pláč v noci
na veřejnosti výbuchy energie
hned za zavřenými dveřmi krešnout
přesto neusnout
oči na aspoň pár minut zavřít
pokud vůbec
obklopená lidmi
přesto neviděna
nejíst přes den
přejídat se v noci
pít hodně vody
aby bylo na slzy
do svítání zírat do mobilu
dopaminem se oblbovat
pak na nedostatek spánku si stěžovat
člověk při svítání oči zavře
samé noční můry
to se opakuje celý den
ať už je světlo
nebo tma
ohlušující křik
přehlcení
nedocenění
vidět tě
ale zprocesovat
co to znamená
nezvládat
čím dál otupělejší se stávat
ztrácet sama sebe
kdo ví
kdo tentokrát vyhraje
když temnota mě opět dolů stahuje

Žádné komentáře:

Okomentovat

Básník versus realita

bojím se venku luky, lesy, řeky, strže na papíře znějí krásně skutečnost je však jiná o dost méně poetická drahé vstupné všude lidi každý ko...